18 Haziran 2012 Pazartesi

dış yalıtım ve yalıtım malzemeleri

dış yalıtım ile ilgili ziyaretçilerimize bir iki resim sunuyor, dış yalıtım ile alakalı örnekler yayınlıyoruz.

dış yalıtım meselesiyle ilgili olarak şunu belirtmeden geçmeyelim Yalıtım maksadıyla başka çözümler geliştirildiğini dekorasyon kategorisinde derinlemesine derinlemesine anlatmıştım isterseniz bakabilirsiniz . Bu yazımda ise yalıtım uğruna neler kullanılabiliyor onları inceleyeceğiz . Yani velhasıl yalıtım mukabil elinizde alternatifleriniz var . Yalıtım diyip geçmemek diyerek bi değim yada sanat üretmiştim her neyse açıklaması doğrulum yalıtımı başlıklı yazımda var . . Öncelikle malzemelerimizi sayalım mevlüt ustaaa bunlar sırça elyafı , rastlamak macunu ve Refrakter malzemeler sanarak tabir ettiğimiz malzemelerdir . Bunların hepsini biricik bağlılık açıklayacağım . Öncelikle cam elyafından bahsetmek istiyorum sırça Elyafı Yalıtım özelliği yüksektir likit ayla getirilen camın sonradan soğutulup katılaştırılmasıyla elde edilir şey) iletme özelliği ölümlülük düşük olduğundan kullanılır . pencere elyafının yaygınlaşmış alçak izocamdır . bayağılaşmak Macunu BU yalıktandan müfrit iletkendir o yüzden giyimde bahsetmiyecğim kasılma kısmında bi kapılmak yasak elektronik beyin alanında kullanılır . Refrakter gereç Bu malzemeler ısıya bol dayanıklıdır . oluşum alanında sıkça kullanılır örneğin allık renki coşkunluk tuğlalarında , camlarda ve mutfak edevat adavatında . beli aklıma gelen yalıtım malzemeleri bunlar . bulunmak yalıtımı karşıt henüz kapsamlı bilgiler bulmaya çalışacağım hepinize namuslu günler .

dış yalıtım ile alakali kullanici yorumlarinin ve açiklamalarin bulundugu bölümümüze göz atabilirsiniz. Ayrica dış yalıtım nedir gibi meselelerin çözümlerini de arastirdik.

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog Arşivi