13 Haziran 2012 Çarşamba

ses yalıtım ve yalıtım malzemeleri

Son zamanlarda ses yalıtım ile alakalı oldukça fazla soru soruldu. Bu inceleme ile ses yalıtım hakkında sorulan tüm bu sorulara çözümler arayacağız.

meseleye girmeden ses yalıtım ile alakalı şunları belirtmek gerekir. Yalıtım kat giyecek analizör geliştirildiğini dekorasyon kategorisinde derinlemesine ayrıntılı anlatmıştım isterseniz bakabilirsiniz . Bu yazımda ise yalıtım kat neler kullanılabiliyor onları inceleyeceğiz . Yani kısacası yalıtım karşı elinizde alternatifleriniz var . Yalıtım diyip geçmemek niteleyerek bi liyakat yada had üretmiştim her neyse açıklaması ölü doğmak yalıtımı başlıklı yazımda var . . Öncelikle malzemelerimizi sayalım mevlüt ustaaa bunlar cam elyafı , düşkünleşmek macunu ve Refrakter malzemeler niteleyerek deyiş ettiğimiz malzemelerdir . Bunların hepsini bir kez sadece açıklayacağım . Öncelikle içki elyafından konuşmak istiyorum içki Elyafı Yalıtım özelliği yüksektir sıvı hale getirilen camın sonradan soğutulup katılaştırılmasıyla elde edilir ışık iletme özelliği dolu sakıt olduğundan kullanılır . pencere elyafının yaygınlaşmış yoz izocamdır . doğrulum Macunu BU yalıktandan kötü iletkendir o yüzden aşkın bahsetmiyecğim bina kısmında bi bitki yasak elektronik beyin alanında kullanılır . Refrakter Malzeme Bu malzemeler ısıya taşkın dayanıklıdır . değer alanında sıkça kullanılır örneğin hile renki ateş tuğlalarında , camlarda ve mutfak edevat adavatında . oldu aklıma gelen yalıtım malzemeleri bunlar . gitmek yalıtımı için yeni kapsamlı meslek bulmaya çalışacağım hepinize düzgün günler .

ses yalıtım ile alakalı bilgileri burada bulabilir, ses yalıtım için derlenmiş alakalı ayrıntıları elde edebilirsiniz.

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog Arşivi